Notícies
Foto: PP Altafulla
14 de maig del 2019
26M / El PP d’Altafulla aposta per convertir el Baix Gaià en una comarca en què Altafulla en sigui la capital
La formació té la intenció de reunir-se amb el Govern català un cop celebrats els comicis del 26 de maig
El PP d’Altafulla té la intenció de reunir-se amb el Govern català un cop celebrats els comicis del 26 de maig per tal d’estudiar la possibilitat d’oficialitzar la comarca del Baix Gaià. La proposta de l’alcaldable, Javier Alllué, passa per establir Altafulla com a capital de la regió, donat el “paper protagonista” que ha tingut el municipi en aquesta reivindicació.

Reconeix que es tracta d’una demanda que el territori treballa des de fa temps de manera conjunta, però que a dia d’avui encara no ha fet cap pas endavant.

Aquesta consideració, segons el seu parer, seria “clau” pel municipi. Es mostra convençut que “amb una Altafulla convertida en capital de comarca, les administracions superiors amb competències en Sanitat o Serveis Socials tindrien moltes més dificultats per justificar greuges com la inexistència d’un CAP, d’una residència d’avis pública, o un Espai Jove”.
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla