Notícies
Foto: Altafulla Ràdio
22 de maig del 2019
26M / El PSC d’Altafulla es compromet a impulsar noves promocions d’habitatge social
L’alcaldable, Inma Morales, recorda que Altafulla és “pionera” en aquest àmbit, i exposa la seva voluntat de recuperar aquesta línia de treball
La promoció d’habitatge social és una de les principals preocupacions del PSC d’Altafulla en matèria de joventut. L’alcaldable, Inma Morales, lamenta que “molts joves que volen independitzar-se han de marxar a altres poblacions veïnes que els donen més facilitats, tant en règim de lloguer com de compra-venda, a causa dels elevats preus que s’ofereixen al municipi”.

La cap de llista recorda que Altafulla és “pionera” en aquest àmbit, i exposa la seva voluntat de recuperar aquesta línia de treball.

La formació proposa noves promocions d’habitatge de la mà d’ADIGSA, l’empresa pública que administra i gestiona els habitatges socials de la Generalitat. Unes promocions que, segons defensa Morales, “han de sortir dels futurs plans parcial amb la cessió del 20% municipal”.
Inma Morales, alcaldable del PSC Altafulla
Social
Et recomanem
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Fira de primavera
18 de maig de 12h a 20h al parc del Comunidor
Organitza: Ateneu de Dones d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla