Notícies
Foto: Ajuntament d'Altafulla
23 de novembre del 2021
86 persones participen en la primera fase d’oposició de la convocatòria per cobrir 4 places d’agents a la Policia Local
El procés de selecció permetrà d’una vegada per totes, que el cos policial d’Altafulla compti amb els 21 efectius que li pertoca
El Pavelló Municipal d’Altafulla acull aquest dimarts al matí les proves de la convocatòria per cobrir quatre places d’agents per a la Policia Local d’Altafulla. Són un total de 86 opositors i opositores les que participen en la primera de les tres proves programades en el procés de selecció.

Les quatre places, que han sortit a concurs, són de categoria agent de proximitat, Grup i Subgrup de funció C2. La selecció dels aspirants es fa pel sistema de concurs oposició lliure. Consta d’una primera fase d’oposició, la que s’està fent aquest dimarts al matí, una segona de valoració dels mèrits al·legats, i una tercera d’entrevista d’aptituds i capacitats, seguides d’un període de pràctiques.

El procés de selecció permetrà d’una vegada per totes, que el cos policial compti amb els 21 efectius que li pertoca per les característiques del municipi, amb més de 5.000 habitants. Les quatre places que ara surten a concurs, fins ara s’ocupaven amb agents interins, que posteriorment abandonaven Altafulla a la cerca d’una plaça fixa en una altra comissaria.
Social
Et recomanem
25a Nit de Bruixes
27 i 28 de juny a la Vila Closa i voltants
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Visita guiada a la desembocadura del riu Gaià
29 de juny a les 11h des del Club Marítim Altafulla
Reserves a: 655 486 115 i joan@hortdelasinia.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla