Notícies
Foto: Ajuntament de Torredembarra
05 de març del 2025
A Torredembarra busquen jutge/ssa de Pau
Per ser-ho no cal una formació específica però sí certs coneixements i requisits per poder desenvolupar aquesta tasca
A Torredembarra s’ha obert el procés per designar un nou jutge o jutgessa de pau. El termini per presentar candidatures es va iniciar ahir dimarts i s’allargarà fins al 24 de març. 

Per formalitzar la candidatura, cal presentar la sol·licitud al Registre General de l'Ajuntament. S’ha d’adjuntar el DNI, el currículum i una declaració jurada de no incórrer en cap causa d'incapacitat o incompatibilitat.

Les persones que hi vulguin optar no cal que siguin llicenciades en dret, però hauran de complir alguns requisits com el fet de ser ciutadans espanyols i majors d’edat.

El Ple de Torredembarra, que és qui escull les persones que ocupen aquest càrrec, va aprovar obrir el procediment el mes passat, arran de la mort de la jutgessa de pau, Rosalia Papiol. 
Social
Et recomanem
Festa Major de Brises del Mar
1 i 2 d'agost a la urbanització Brises del Mar
Programa complet a: www.altafulla.cat
Cantada d'havaneres d'Altafulla
3 d'agost a les 22h al parc de Voramar
Amb els grups Barca de Mitjana i Vent Fort
38è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 5 al 29 d'agost
Programació i entrades a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla