Notícies
02 de març del 2015
Absolen Lluís Suñé, acusat d’un presumpte delicte d'ultratge al poble extremeny
La Junta d'Extremadura va demanar una multa de 3.650 euros al regidor torrenc per un comentari que va penjar al seu blog l'any 2008
El regidor de Torredembarra, Lluís Suñé, ha estat absolt del presumpte delicte d'ultratge al poble extremeny. El seu advocat, Eusebi Campdepadrós, ha explicat que el jutge ha dictat sentència absolutòria desestimant la querella que va mantenir la Junta d'Extremadura contra el seu client.

Els fets es remunten a l'any 2008 per un comentari que Suñé va penjar juntament amb una imatge irònica al seu blog sobre les balances fiscals. Malgrat que la Fiscalia va retirar-se, la Junta d'Extremadura va fer arribar la querella fins a la celebració del judici, el passat 17 de febrer.
La Junta demanava una multa de 3.650 euros per un presumpte delicte d'ultratge al poble extremeny.
Eusebi Campdepadrós, advocat de Lluís Suñé
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla