26 d'abril del 2024
Aigües d'Altafulla busca personal administratiu per les seves oficines
Per inscriure's a l'oferta de feina cal fer-ho a través del Servei d'Ocupació de Catalunya
L'empresa d'Aigües d'Altafulla ha anunciat que està buscant una persona que pugui dur a terme diferents tasques administratives a les seves oficines del carrer del Vinyet. Es busca un perfil amb Batxillerat o un cicle formatiu de grau mig o superior relacionat amb administració o gestió. Com a requisits bàsics també cal que la persona en qüestió tingui un mínim de dos anys d'experiència com a administratiu/iva, i un d'ells sigui en l'àmbit de l'atenció o gestió de clients. Igualment, es demana domini del català parlat i escrit i de les aplicacions d'ofimàtica del paquet Microsoft. Caldrà, a més, tenir el carnet de conduir cotxe, el B1.
Les tasques a desenvolupar en el lloc de feina comprenen atenció presencial amb els/les clients/es, gestió de tots els processos i documentació de l'empresa amb els clients, entre les quals es troben: altes de contractes, canvis de titularitat, cobraments, domiciliacions, reclamacions, impagaments i frau, atenent els procediments i normativa establerta.
També el control i arxiu de documentació i la gestió de documentació interna de l'empresa, el registre de les gestions realitzades amb cada client, organització, actualització i manteniment d'expedients, informar el client sobre diferents qüestions relacionades amb el servei, gestió d'avisos per fuites i incidències, gestió de cites del personal operari, revisió i gravació de justificants de treball i registre d'entrada i sortida de correspondència.
L'empresa ofereix inicialment una substitució d'un mes, tot i que aquesta es pot allargar en el temps en funció del temps de baixa de la persona a la qual se substitueix. La jornada de treball serà parcial, de matí, i amb un sou brut de 1.631 euros.