Notícies
Foto: ATECA
12 de maig del 2026
Altafulla acollirà aquest maig una nova edició de les jornades de tapes ‘La Xoixeta’
La iniciativa vol dinamitzar la restauració de la vila en aquesta època de l’any de trànsit cap a l’estiu
Les jornades de tapes més bruixes del país se celebrarà aquest mes de maig a Altafulla. Així ho ha anunciat a les xarxes socials una de les impulsores del certamen, juntament amb l’Ajuntament d’Altafulla, com és l’Associació Turística d’Empresaris i Comerciants d’Altafulla (ATECA). Igualment, ho ha confirmat a Altafulla Ràdio el seu president Òscar Ramírez.

Com és habitual en aquest certamen es podran descobrir les creacions culinàries més singulars de diferents establiments de restauració de la vila en forma de petits tastets o tapes. Sempre ben regades amb una beguda que hi marinarà a la perfecció. La iniciativa permetrà posar en valor l’atractiu gastronòmic de la vila i dinamitzar el sector fora de temporada. En parla Òscar Ramírez.

A manca de fer públics els detalls de l’esdeveniment, Ramírez ha explicat en aquesta emissora que hi haurà incorporacions noves en aquestes jornades i també alguna baixa per diverses circumstàncies. Recordem que el sector no manté de manera uniforme els seus establiments oberts després de Setmana Santa i no és fins a tocar de l’estiu que la restauració s’activa completament. És per això que, tot i que seria desitjable, no sempre es pot comptar amb propostes de tots els restauradors.
Òscar Ramírez, president d'ATECA
Social
Et recomanem
Altafulla International Film Festival
Del 4 al 10 de maig al Casal Cultural La Violeta
Programació sencera a: www.altafullafilmfestival.com
12è Memorial Manel Chiva Royo
16 de maig a les 18:30h al Casal Cultural La Violeta
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla