Notícies
Foto: Ernest i Celestine
21 de maig del 2026
Altafulla acull aquest diumenge una nova sessió de cinema infantil en català amb CineXic
La pel·lícula d’animació ‘Ernest i Celestine, contes de primavera’ es projectarà al Casal Cultural la Violeta amb entrades a dos euros
Altafulla tornarà a apostar aquest diumenge pel cinema familiar en català amb una nova proposta del cicle CineXic. El municipi projectarà la pel·lícula d’animació ‘Ernest i Celestine, contes de primavera’, una cinta adreçada al públic infantil i familiar.

La sessió tindrà lloc el diumenge 24 de maig a les sis de la tarda al Casal Cultural la Violeta. Les entrades tenen un preu de dos euros i es poden reservar anticipadament a través d’internet.

L’activitat està organitzada per CineXic, Òmnium Cultural, Rita & Luca Films i Pack Màgic, amb l’objectiu de fomentar el cinema infantil en català i oferir propostes culturals per a tota la família. Els organitzadors animen la ciutadania a participar-hi i a fer difusió de la iniciativa.
Social
Et recomanem
Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 4 al 13 de setembre
Informació i programació a: www.altafulla.cat/lapetita
Acte institucional de la Diada Nacional de Catalunya
11 de setembre a les 10h al C/ Clot de Torrell
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 16 d'octubre al 19 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla