Notícies
Foto: Imatge d'arxiu
13 de maig del 2015
Altafulla acull la XXX Mostra de Teatre del Tarragonès
Les representacions al municipi tindran lloc aquest dijous al Teatre-Casal La Violeta
Altafulla acull, per tercer any consecutiu, la Mostra de Teatre del Tarragonès. La cita d’enguany, que celebra la seva XXX edició, va donar el tret de sortida el passat 11 de maig al Centre Cívic de Torreforta, i s’allargarà fins el proper dilluns dia 18. Aquest dijous farà parada al Teatre-Casal La Violeta d’Altafulla.

En aquesta ocasió s’oferiran les representacions ‘Res no és impossible!’, a les 9:30h; ‘Diari del jove maniàtic’, el divendres a les 10h; ‘El bosc encantat’, a les 11h; i ‘Les princeses ballarines’, a les 11:30h.

La mostra, que està organitzada pel Servei Educatiu del Tarragonès, la Diputació de Tarragona i l’Institut Municipal d’Educació de Tarragona (IMET), compta amb la col•laboració dels ajuntaments d’Altafulla i Tarragona, de l’Institut Vidal i Barraquer i el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

Tradicionalment s’havia fet només a Tarragona, i des d’ara fa tres anys Altafulla també n’és seu. Hi participen escoles de cicle mitjà i superior de Primària d’Altafulla, la Riera de Gaià, la Nou de Gaià, Salomó, i Tarragona.
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla