Notícies
Foto: Ajuntament d'Altafulla
14 de març del 2025
Altafulla celebra el Dia de l’arbre i la bicicletada popular aquest dissabte
La jornada compartia protagonisme amb la Festa de l’Olla, que s’ha suspès
Aquest dissabte Altafulla viurà una jornada de conscienciació mediambiental i de gaudi de la natura en una nova edició del Dia de l’arbre, que tindrà lloc aquest dissabte al matí. Durant la jornada es plantarà nou arbrat a l’àmbit de Via Roviano, concretament l’espècie Prunus. Igualment es vestiran alguns parterres amb plantes aromàtiques. Ho ha explicat a Altafulla Ràdio la responsable de voluntariat de l’Associació Mediambiental La Sínia, Andrea Córdoba.

La Sínia és l’encarregada de conduir aquesta jornada de la mà de l’Ajuntament d’Altafulla i que està oberta a tothom. De fet, per prendre-hi part no cal preparar-se de cap manera especial ni portar eines, ja que aquestes són facilitades per l’organització. S’espera, igualment, que hi prenguin part, alumnes de l’Institut d’Altafulla que estan realitzant el servei comunitari de medi ambient.

A més de La Sínia, l’altra entitat local que organitza activitats durant aquesta jornada és la Penya Ciclista d'Altafulla, que ha dissenyat una sortida en bicicleta per l’entorn del terme municipal. Qui vulgui prendre-hi part cal que sigui abans de les 10h a l’Era del Castell, des d’on tindrà lloc la sortida.

Tant la plantada d’arbres com la bicicletada són activitats lúdiques i familiars i tenen un objectiu comú, fomentar la cura del medi ambient i la mobilitat sostenible a la vila.

Per altra banda, aquest dissabte també hauria d’haver tingut lloc la Festa de l’Olla, si bé finalment aquesta s’ha hagut de suspendre.
Andrea Córdoba, coordinadora de voluntariat de La Sínia
Andrea Córdoba, coordinadora de voluntariat de La Sínia
Social
Et recomanem
XV Trobada de Centres d'Estudis
17 d'octubre a les 9h a la sala de plens de l'ajuntament
Amb entitats del Camp de Tgn, el Priorat i la Conca de Barberà
Concert del cicle Altafujazz amb Sereia Tarragona
24 d'octubre a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Organitza: OilJazz
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 16 d'octubre al 19 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla