Foto: Associació Mediambiental La Sínia
30 de maig del 2025
Altafulla celebra el Dia Mundial del Medi Ambient amb una acció de voluntariat a la desembocadura del Gaià
De la mà de l’Associació Mediambiental la Sínia, es farà neteja i manteniment d’aquest entorn de l’espai protegit del riu amb voluntaris que desitgin participar-hi
El dia Mundial del Medi Ambient s’escau oficialment el 5 de juny, però Altafulla s’avança uns dies a aquesta commemoració i aprofitant el cap de setmana, aquest dissabte tindrà lloc una activitat que pretén posar en relleu els valors del nostre entorn i la necessitat de preservar-lo. Amb l’excusa, doncs, de la celebració d’aquesta data assenyalada, s’ha programat una jornada de voluntariat a la desembocadura del riu Gaià.
De la mà de l’Associació Mediambiental La Sínia les persones que desitgin dedicar un parell d’hores del seu temps a una tasca solidària i sostenible, faran neteja de l’entorn i contribuiran a mantenir aquest espai.
La cita és aquest dissabte a partir de les 10.30h a la mateixa desembocadura. Cal dur-hi roba còmoda, protecció per al sol, ja sigui en forma de gorres, ulleres o alguna crema solar, i moltes ganes de mantenir en bones condicions un espai molt transitat i molt gaudit per veïns i visitants.