Notícies
Foto: Dansclass
03 de maig del 2024
Altafulla commemora el Dia de la dansa amb una sessió de ball oberta a tothom, diumenge tarda a la plaça Consolat de Mar
La sessió està organitzada per l'escola de dansa Dansclass i compta amb la col·laboració de l'Ajuntament d'Altafulla
Amb motiu del Dia de la Dansa, Altafulla acollirà aquest diumenge de 17h a 19.30h una sessió de ball oberta a tothom que tindrà lloc a la plaça Consolat de Mar. Allà actuaran dalt de l'escenari instal•lat per a l'ocasió els alumnes de l'Escola de Dansa Dansclass, amb els altafullencs i ballarins professionals Raquel Ortega i Quim Solé al capdavant. Els encarregats d'homenatjar aquesta disciplina artística seran nens i nenes des dels 3 anys i joves fins als 20. Així ho ha explicat en aquesta emissora la responsable de Dansclass, Raquel Ortega.

La cita és, doncs, aquest diumenge a partir de les 17h a la plaça Consolat de Mar. L'espectacle és gratuït i d'accés lliure i està organitzat per Dansclass i compta ambl la col•laboració de l'Ajuntament d'Altafulla.
Raquel Ortega, responsable de Dansclass
Social
Et recomanem
Fira de Nadal d'Altafulla
12, 13 i 14 de desembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Anem a buscar el tió
14 de desembre a les 10:30h als voltants de l'ermita
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla