Notícies
Foto: Altafulla Ràdio
28 de novembre del 2019
Altafulla concentrarà els llums de Nadal en els carrers més concorreguts de la vila
La Brigada Municipal ja ha començat la instal·lació d’una vuitantena de figures que es preveu que estiguin col·locades en un parell de setmanes
La Brigada Municipal d’Altafulla ha començat a engalanar els carrers de la vila. Les festes de Nadal són a tocar, i l’Ajuntament fa dies que té en marxa els preparatius de la que esdevé una de les dates més significatives de l’any, sobretot per la canalla.

A diferència d’anys anteriors, enguany el consistori ha decidit concentrar l’enllumenat nadalenc al nucli de la vila. Els carrers més concorreguts i aquells per on passarà la Cavalcada de Reis han estat els escollits per col·locar-hi els llums aquest 2019. L’avinguda Marquès de Tamarit, l’avinguda Via Augusta, i la Ronda d’Altafulla, seran les tres zones més guarnides.

La previsió del regidor de Festes, Àlex Cañas, és que les lluminàries estiguin instal·lades en un parell de setmanes. Tan bon punt estiguin col·locades, es procedirà a l’encesa oficial.

Una altra de les cites importants que té la regidoria en els propers dies és la tradicional Fira de Nadal, que se celebrarà el 6, 7 i 8 de desembre a l’entorn de la plaça de l’Església i de la plaça del Pou.
Àlex Cañas, regidor de Festes
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla