Foto: Ajuntament d'Altafulla
19 de març del 2026
Altafulla i la resta de municipis de costa del Baix Gaià es promocionen a la B-Travel, la fira de Turisme de Barcelona
A la capital catalana hi viatgen el regidor de Turisme, Tomàs Serra i el coalcalde d’Altafulla, Jordi Molinera, com a responsable de la marca Costa Daurada
Els municipis costaners del Baix Gaià, Altafulla, Torredembarra, Creixell i Roda de Berà, seran presents aquest cap de setmana a la B-Travel, la fira de turisme que es fa a Barcelona.
La B-Travel és una de les fires del sector turístic més importants de tot l’Estat. Comptarà amb uns 120 expositors directes en una superfície de més de 10 mil metres quadrats al pavelló 8 de de la Fira a Montjuïc. Els municipis costaners del Baix Gaià participaran dins de la promoció de la Costa Daurada en una fira que reuneix destinacions nacionals internacionals, experts i agències de viatge.
La cita arrencarà aquest divendres a les 10h i s’allargarà fins diumenge a la tarda.
La regidora de Turisme i Comerç de l’Ajuntament de Torredembarra, Jovita Baltasar, comenta que la participació a la B-Travel s’inclou a la l’acord del conveni Córner amb la Diputació. També afegeix que portaran material promocional propi del Baix Gaià.
A la capital catalana hi viatgen el regidor de Turisme, Tomàs Serra i el coalcalde d’Altafulla, Jordi Molinera, com a responsable de la marca Costa Daurada, ja que la presència de la vila es dona, aquest cop, en el marc del conveni córner de la Diputació de Tarragona.
L’altra gran cita pel que fa a la promoció turística que tenen marcada els municipis del Baix Gaià és Aratur, la fira de turisme de Saragossa, que tindrà lloc entre el 15 i el 17 de maig. En aquest cas, com comenta Baltasar es tracta d’una cita diferent en què poden tenir un contacte molt més directe amb els visitants que després venen al Baix Gaià.
Recordem que la Costa del Baix Gaià ja es va promocionar a finals de febrer a la fira de turisme de Pamplona, Navartur.
Jovita Baltasar, regidora de Turisme de Torredembarra
Jovita Baltasar, regidora de Turisme de Torredembarra