Notícies
Foto: Ajuntament d'Altafulla
19 de març del 2026
Altafulla i la resta de municipis de costa del Baix Gaià es promocionen a la B-Travel, la fira de Turisme de Barcelona
A la capital catalana hi viatgen el regidor de Turisme, Tomàs Serra i el coalcalde d’Altafulla, Jordi Molinera, com a responsable de la marca Costa Daurada
Els municipis costaners del Baix Gaià, Altafulla, Torredembarra, Creixell i Roda de Berà, seran presents aquest cap de setmana a la B-Travel, la fira de turisme que es fa a Barcelona.
La B-Travel és una de les fires del sector turístic més importants de tot l’Estat. Comptarà amb uns 120 expositors directes en una superfície de més de 10 mil metres quadrats al pavelló 8 de de la Fira a Montjuïc. Els municipis costaners del Baix Gaià participaran dins de la promoció de la Costa Daurada en una fira que reuneix destinacions nacionals internacionals, experts i agències de viatge.

La cita arrencarà aquest divendres a les 10h i s’allargarà fins diumenge a la tarda.
La regidora de Turisme i Comerç de l’Ajuntament de Torredembarra, Jovita Baltasar, comenta que la participació a la B-Travel s’inclou a la l’acord del conveni Córner amb la Diputació. També afegeix que portaran material promocional propi del Baix Gaià.

A la capital catalana hi viatgen el regidor de Turisme, Tomàs Serra i el coalcalde d’Altafulla, Jordi Molinera, com a responsable de la marca Costa Daurada, ja que la presència de la vila es dona, aquest cop, en el marc del conveni córner de la Diputació de Tarragona.

L’altra gran cita pel que fa a la promoció turística que tenen marcada els municipis del Baix Gaià és Aratur, la fira de turisme de Saragossa, que tindrà lloc entre el 15 i el 17 de maig. En aquest cas, com comenta Baltasar es tracta d’una cita diferent en què poden tenir un contacte molt més directe amb els visitants que després venen al Baix Gaià.

Recordem que la Costa del Baix Gaià ja es va promocionar a finals de febrer a la fira de turisme de Pamplona, Navartur.
Jovita Baltasar, regidora de Turisme de Torredembarra
Jovita Baltasar, regidora de Turisme de Torredembarra
Social
Et recomanem
Visita guiada a la desembocadura del riu Gaià
31 de maig d'11h a 13h amb sortida al Club Marítim Altafulla
Informació i inscripcions: 655 486 115 i joan@hortdelasinia.com
Jornades de tapes ‘La Xoixeta’
Fins el 7 de juny a 13 establiments d’Altafulla
Més informació i llibret de la ruta a: www.altafulla.cat
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla