Notícies
Foto: RAC 1
04 d'agost del 2023
Altafulla, última parada de ‘La Ruta d’Estiu’ de RAC1 aquest diumenge
El Casal La Violeta acollirà la transmissió en directe del programa ‘Via lliure’ dirigit per Eudald Martínez i estarà obert al públic
Altafulla es convertirà aquest diumenge 6 d’agost en la darrera parada de ‘La Ruta d’Estiu’ de RAC1 que protagonitzarà el programa ‘Via lliure’ dirigit per Eudald Martínez. Ell i la resta de l’equip realitzaran la transmissió en directe des del Casal La Violeta entre les 9h i les 14h.

L’espai estarà obert al públic. Per tant, els veïns i veïnes del poble, i tothom qui ho desitgi, en podrà ser partícip. És una proposta que pretén “donar a conèixer de ben a prop els diferents punts del país pels quals ha passat la ruta: les seves singularitats, els seus productes de proximitat, o els seus racons”, com apunten des de l’emissora.

Prèviament, ‘La Ruta d’Estiu’ de RAC1 ha passat per Tàrrega i Reus amb el programa ‘Versió Estiu’ comandat per Xavi Rocamora, i per Falset amb ‘El Món a RAC1’ que capitaneja Sergi Ambudio. Són un total de quatre parades en què Altafulla representa la darrera per posar la cirereta al pastís a la present edició, que compta amb el suport de la Generalitat de Catalunya.
Falca de Via Lliure a Altafulla
Social
Et recomanem
Fira de Sant Jordi
23 d'abril de 10h a 20h a l'avinguda Marquès de Tamarit
A les 17h, espectacle familiar 'Dokum'
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla