Notícies
Foto: Altafulla Ràdio
23 d'agost del 2017
Altafulla millorarà el servei d’autobús durant les hores punta a partir del 12 de setembre
Es reforçaran les expedicions amb més demanda, i se’n crearan dues de noves amb sortida des de Torredembarra i dues més des de Tarragona
Els problemes d’aforament als autobusos durant les hores punta per viatjar a Tarragona i Torredembarra es reduiran a partir del proper 12 de setembre. La línia que comunica ambdues poblacions i que fa parada a Altafulla es reforçarà durant les franges horàries més demandades pels usuaris. Així ho ha anunciat el departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat, després de detectar que el volum de passatgers en aquesta línia, operada per la companyia Autocars del Penedès, hagi augmentat en els darrers mesos, sobretot a primera hora del matí i al migdia.

Aquest increment del servei permetrà reforçar les expedicions més concorregudes, tots els dies feiners, de dilluns a divendres, durant el curs escolar.

Així, s’incorporarà un nou autobús a les 8:12 h amb sortida des de Torredembarra, que en aquest cas concret no pararà a Altafulla, i a les 9:08, que sí que s’aturarà al nostre municipi. Els altres dos reforços amb parada a la vila seran a les 12:35 h i a les 13:35 h.
Des de Tarragona, les expedicions s’incrementaran a les 13:15 h i a les 14:45 h, totes dues amb parada a Altafulla.
Social
Et recomanem
Dia de la Poesia 2026
19 de març a les 17h a la biblioteca
Organitza: Biblioteca i Escola Municipal de Música d'Altafulla
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla