Notícies
Foto: Ajuntament d'Altafulla
04 de novembre del 2024
Altafulla mostra la seva solidaritat amb els pobles afectats per la Dana amb recollida d’aliments, roba i aportacions econòmiques
Un grup de veïns de Baix a Mar d’Altafulla es trasllada a València per dur-hi material i queviures per valor de 5.000 euros
Veïns i veïnes d’Altafulla s’han volcat aquest cap de setmana amb les poblacions de València afectades per la Dana i han acudit a la crida de l’Ajuntament per sumar quilos i quilos de queviures i productes de primera necessitat per fer arribar a qui ho ha perdut pràcticament tot per culpa d’aquesta tragèdia. Des de les 10h i fins les 14h el Centre d’Entitats es va erigir en el centre neuràlgic de la recollida per anar emmagatzemant i classificant no només queviures sinó també productes i eines de neteja i també d’higiene i roba de tot tipus, tant per a adults com per a infants i nadons, a més de mantes i roba de llit.

Tot plegat serà traslladat amb un camió-tràiler que un veí de la vila ha posat a disposició de l’Ajuntament per fer-ho possible, com destaca la primera tinent d’alcaldia i regidora d’acció Social, Eva Martínez.

De fet, des del consistori s’ha fet una crida a la població perquè aquesta tarda, quan previsiblement les restriccions de mobilitat ja s’hagin aixecat a ajudar a carregar aquest camió. Qui vulgui continuar col·laborant en aquesta missió solidària pot fer-ho tot acudint al Centre d’Entitats a partir de les 16h.

Per altra banda, un grup de veïns de la vila ja ha fet el camí cap a les poblacions més perjudicades de València per dur-hi un carregament de material, eines de neteja, queviures i productes de primera necessitat per un valor aproximat de 5.000 euros. Són veïns i veïnes de Baix a Mar, com ha explicat en aquesta emissora una d’elles, la Núria Pijuan, que al seu torn és portaveu de la Plataforma de veïns afectats per les inundacions a Baix a Mar.
Eva Martínez, regidora d'Acció Social
Social
Et recomanem
10è Pleamar Vintage Market
7 i 8 de juny durant tot el dia al parc de Voramar
Organitza: Associació Cultural Pleamar
23è Aplec de Sardanes 'Vila d'Altafulla'
8 de juny a partir de les 12h al parc del Comunidor
Organitza: Associació Altafulla Sardanista
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla