Notícies
Foto: Arxiu
03 de maig del 2022
Altafulla participa aquest cap de setmana en una nova fira turística sota la marca Baix Gaià
Es tracta d'Expovacaciones, a Bilbao, un mercat clau en la captació de clients bascos, molt habituals a la costa del nord del Tarragonès
Aquest cap de setmana Altafulla té una nova oportunitat per promocionar les seves potencialitats turístiques a través de la fira Expovacaciones, que té lloc entre el 6 i el 8 de maig a Bilbao. A la cita hi assistirà Altafulla acompanyada de Torredembarra, Creixell i Roda de Berà, sota el paraigua de la marca Baix Gaià. D'aquesta manera es materialitza una nova acció de col·laboració entre els municipis de la subcomarca, en un dels àmbits més destacats on es donen aquestes sinergies.

El coalcalde d'Altafulla, Jordi Molinera, assenyala aquesta voluntat de treballar conjuntament a tot el territori del Baix Gaià amb una nova assistència en una fira turística.

A Expovacaciones els diferents municipis del Baix Gaià que hi assisteixen tenen la voluntat de continuar treballant en el mercat de turistes i visitants del nord de l'Estat, que és un públic força interessat en l'oferta turística del nostre territori. A la fira de Bilbao es donen cita diferents destinacions nacionals i internacionals, agències de viatges, empreses de transport o establiments hotelers i els d'Altafulla, Torredembarra, Creixell i Roda de Berà també hi tenen un lloc.
Jordi Molinera, coalcalde d'Altafulla
Social
Et recomanem
Altafulla International Film Festival
Del 4 al 10 de maig al Casal Cultural La Violeta
Programació sencera a: www.altafullafilmfestival.com
12è Memorial Manel Chiva Royo
16 de maig a les 18:30h al Casal Cultural La Violeta
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla