Notícies
15 d'octubre del 2014
Altafulla participa en l’homenatge del president Lluís Companys, quan es compleixen 74 anys del seu afusellament
L’alcalde, Fèlix Alonso, ha participat aquest matí en l’acte organitzat per la Comissió Lluís Companys a la Muntanyeta de l’Oliva
El batlle altafullenc ha explicat als micròfons d’aquesta casa que “és un acte de record, però també de lluita perquè el poble de Catalunya té molta història al darrera, i molts anys per davant”.

Tall de veu. Fèlix Alonso

S’ha llegit la Sentència a Mort de Companys i s’han llençat les salves d’honor. Aquesta tarda, a partir de les 7, serà el torn d’una concentració en la seva memòria amb la presència dels representants institucionals i polítics i de la societat civil catalana. Hi haurà ofrenes florals al Monument del president, i enguany serà el periodista Ricard Lahoz l’encarregat de fer la lectura del manifest. La jornada commemorativa culminarà amb el Cant dels Segadors.
Social
Et recomanem
Xerrada "Factura de la llum: Com reduir-la?"
21 de gener, a les 18h, a l'Esplai de la Gent Gran
Organitza: Acció Social i Gent Gran de l'Ajuntament d'Altafulla
Visites guiades 2025: Descobreix l'entorn natural del riu Gaià
Cada darrer diumenge de mes, d'11 a 13h
Organitza: www.hortdelasinia.com
Casal Cultural la Violeta
Programació d'hivern: del 24 de gener al 22 de març
Programa i tickets a: www.casalvioleta.cat
Agenda Cultural d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla