Notícies
15 d'octubre del 2014
Altafulla participa en l’homenatge del president Lluís Companys, quan es compleixen 74 anys del seu afusellament
L’alcalde, Fèlix Alonso, ha participat aquest matí en l’acte organitzat per la Comissió Lluís Companys a la Muntanyeta de l’Oliva
El batlle altafullenc ha explicat als micròfons d’aquesta casa que “és un acte de record, però també de lluita perquè el poble de Catalunya té molta història al darrera, i molts anys per davant”.

Tall de veu. Fèlix Alonso

S’ha llegit la Sentència a Mort de Companys i s’han llençat les salves d’honor. Aquesta tarda, a partir de les 7, serà el torn d’una concentració en la seva memòria amb la presència dels representants institucionals i polítics i de la societat civil catalana. Hi haurà ofrenes florals al Monument del president, i enguany serà el periodista Ricard Lahoz l’encarregat de fer la lectura del manifest. La jornada commemorativa culminarà amb el Cant dels Segadors.
Social
Et recomanem
Festa Major de Brises del Mar
1 i 2 d'agost a la urbanització Brises del Mar
Programa complet a: www.altafulla.cat
Cantada d'havaneres d'Altafulla
3 d'agost a les 22h al parc de Voramar
Amb els grups Barca de Mitjana i Vent Fort
38è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 5 al 29 d'agost
Programació i entrades a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla