Notícies
Foto: Ajuntament de Creixell
13 de setembre del 2023
Altafulla prepara la pròxima sortida a la Fira de Turisme d'Andorra amb els municipis del Baix Gaià
La cita és a finals d'octubre i serà una nova oportunitat de poder explicar la vila i promocionar-la entre els potencials turistes andorrans
El final de la temporada turística estiuenca a Altafulla és el moment de fer balanç, però també de continuar amb les piles posades i preparar ja noves temporades, no només la forta d'estiu sinó també fer que la vila sigui atractiva tot l'any. És per això que ja es treballa en noves iniciatives per promocionar les qualitats locals. I una d'aquestes és l'assistència a fires del sector en les quals donar-se a conèixer i establir sinergies amb agents turístics del lloc on se celebra la fira. I la pròxima cita al calendari de la regidoria de Turisme d'Altafulla és Andorra, els pròxims 27 i 29 d'octubre.

Altafulla hi assistirà de la mà de la resta de municipis de costa de la subcomarca, Torredembarra, Creixell, Roda de Berà i Tarragona, sota el paraigua de la marca Baix Gaià i també amb la Diputació de Tarragona.

Pel regidor de Turisme d'Altafulla, Tomàs Serra, la possibilitat de ser presents a esdeveniments com aquest amb la unió dels pobles del voltant, dona més força i capacitat d'actuacions a la vila en matèries turística.

És una de les qüestions que s'han tractat en una trobada entre els responsables de les àrees de Turisme d'aquests ajuntaments, celebrada aquest dimarts a Creixell i en la que ha assistit per primera vegada com a representant municipal, el regidor Tomàs Serra.

En aquesta trobada també s'ha fet balanç de les accions de promoció turística que s'han realitzat conjuntament durant l'any 2023. Amb sortides a les fires de Pamplona, Bilbao i Lyon (França).

Un cop fet aquest balanç ha estat el moment de preparar l'assistència a la 44a Fira de Turisme d'Andorra que tindrà lloc del 27 al 29 del pròxim mes d'octubre a Andorra la Vella. Allà es comptarà amb un taulell propi per cadascun dels cinc municipis de la marca Baix Gaià que s'ubicarà dins l'estand conjunt Costa Daurada del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona
Tomàs Serra, regidor de Turisme d'Altafulla
Social
Et recomanem
Fira de Sant Jordi
23 d'abril de 10h a 20h a l'avinguda Marquès de Tamarit
A les 17h, espectacle familiar 'Dokum'
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla