Notícies
Foto: Altafulla Ràdio
13 de febrer del 2018
Altafulla Ràdio commemora el Dia Mundial de la Ràdio
Ho fa de la mà de La Xarxa, amb un programa especial de ‘La Tarda’, que s’oferirà de 16h a 19h, sota la direcció d’Eduard Virgili
Altafulla Ràdio s’afegeix aquest dimarts 13 de febrer a la celebració del Dia Mundial de la Ràdio. El programa ‘La Tarda’ de La Xarxa oferirà en el seu horari habitual, de 4 a 7, una edició especial en què es farà ressò del nostre mitjà de comunicació. Repassarà la seva història fins a dia d’avui, i presentarà com es viu el dia a dia a les més de trenta emissores municipals que en formen part, entre elles aquesta casa. De fet, és el nostre company, cap de continguts, i conductor del magazine Espai Obert, Eduard Virgili, qui està al capdavant en la direcció del projecte.

En aquesta ocasió, ho farà des de ben a prop de casa nostra, des de l’exterior del Mercat Central de Tarragona.

Periodistes del sector de la ràdio local, tècnics que veuen com els avenços i la innovació és constant, perspectiva de futur, el paper indispensable dels col·laboradors, la veterania i la ràdio local com a escola tindran molt de protagonisme. Així mateix, el programa també contemplarà un espai dedicat a l’intercanvi d’opinions i experiències sobre la precarització del sector.

Paral·lelament, l’edició especial d’aquest dimarts 13 de febrer també descobrirà alguns indrets, festivitats i tradicions de la ciutat, de la mà de Ràdio Ciutat de Tarragona. L’emissió aprofitarà per oferir en directe els actes que culminaran el programa de Carnaval, com són l’últim comiat al Rei i la Concubina des de la casa mortuòria, o l’enterrament del Carnestoltes i la lectura del seu testament a càrrec del Ball de Diables de Tarragona i la Colla de Diables de Voramar.

La festa de ‘La tarda’ pel Dia Mundial de la Ràdio també serà amenitzada amb música en directe. La formació local Vergüenza Ajena serà l’encarregada de posar el toc musical i festiu del programa per transmetre la força de la ràdio local a tots els racons de Catalunya.

Va ser l'any 2011 quan la Unesco va declarar el 13 de febrer Dia Mundial de la Ràdio, coincidint amb el dia que es va crear la Ràdio de les Nacions Unides, l'any 1946.
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla