Notícies
Foto: Altafulla Ràdio
17 de juliol del 2019
Altafulla recupera el parc d’atraccions de Via Augusta en un nou emplaçament
L’oferta d’oci per la canalla es trasllada a un dels solars privats de la carretera de la Platja, a tocar dels càmpings Santa Eulàlia i Don Quijote
Altafulla recupera aquest estiu el parc d’atraccions que tradicionalment s’instal·lava a l’aparcament de l’avinguda Via Augusta durant els mesos de juliol i agost. Després d’unes temporades de no ser-hi, arran de les obres d’ampliació de places d’aparcament incloses en el projecte de renovació del vial, el parc d’oci per la canalla canvia d’emplaçament i es trasllada a un dels solars privats de la carretera de la Platja, a tocar dels càmpings Santa Eulàlia i Don Quijote.

Segons fonts municipals, el responsable del projecte ha presentat tota la documentació necessària i ja disposa dels permisos per fer efectiva l’obertura, que es preveu en els propers dies, tan bon punt hagi complert els requeriments de l’Ajuntament. Les condicions del consistori passen per senyalitzar a la calçada dos passos de vianants, que han de millorar la circulació a la zona d’accés del càmping Santa Eulàlia.

El nou parc d’atraccions, de la companyia Mr Park, romandrà obert durant tot l’estiu. La canalla podrà gaudir de mini-karts, ‘jumping’, scalextric infantil, llits elàstics, i sis inflables.
Social
Et recomanem
17a Cursa 1 de Maig
1 de maig a partir de les 9:30h des de la plaça dels Vents
Organitza: Atletes d'Altafulla
Altafulla International Film Festival
Del 4 al 10 de maig al Casal Cultural La Violeta
Programació sencera a: www.altafullafilmfestival.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla