Notícies
29 de juny del 2015
Altafulla renova aquest dimarts la Comissió de Festes
Serà a les 19h a l’Ajuntament, i la intenció és que hi prenguin part un membre de cada entitat de la vila i representants institucionals
La regidoria de Festes de l’Ajuntament d’Altafulla ha convocat una reunió per renovar la Comissió de Festes. Aquesta trobada tindrà lloc aquest dimarts a les 7 de la tarda a l’Ajuntament.
Amb l’edil Alba Muntadas al capdavant, la intenció és que més enllà dels representants institucionals, hi prenguin part també un membre de cada entitat de la vila, i persones a títol individual que tinguin ganes d’aportar el seu granet de sorra.

Muntadas ha reconegut que l’àrea de Festes va molt lligada a les de Cultura i Joventut, encapçalades a Altafulla pel regidor Jordi Molinera. Ha explicat que es tracta de regidories “molt transversals en què el treball conjunt és molt important, així com també ho és la participació de les entitats”.

L’activitat a l’Ajuntament d’Altafulla torna poc a poc a la normalitat un cop ja repartides i aprovades les diferents regidories. El calendari dels propers mesos ve carregat d’actes, i des de la regidoria de Festes ja han començat a treballar en la nova configuració i en la planificació de les properes setmanes.
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla