Notícies
Foto: Diputació de Tarragona
18 de maig del 2026
Altafulla s’alia amb els municipis per on passarà el Tour de França per oferir una bona acollida a la prova
S’espera que la gent s’atansi caminant a veure el pas dels ciclites a la variant a través de la zona del Roquissar
El pas del Tour de França pel Camp de Tarragona el pròxim 5 de juliol ja fa dies que s’està coent al nostre territori, especialment per aquells municipis on tindrà una presència més evident, com és el cas de Tarragona ciutat, però tots plegats s’han conjurat per oferir una bona acollida en aquest esdeveniment internacional de gran ressò. La conjura es va escenificar amb una trobada d’alcaldes d’aquestes viles al Vendrell, sota la coordinació de la Diputació de Tarragona.

Si bé la ronda francesa passa per Altafulla, també per Torredembarra o la Riera de Gaià, d’una manera molt simbòlica, hi ha activitats paral·leles que ja s’estan impulsant en totes aquestes viles.

La reunió ha servit per poder posar en comú els aspectes logístics i organitzatius que es tenen en compte per garantir el seu èxit. A més, també s’ha fet un repàs a diferents esdeveniments que organitzen els municipis durant les setmanes prèvies a l’arribada del Tour de França. N’ha parlat a Altafulla Ràdio el coalcalde, Jordi Molinera.

Molinera ha explicat que els aficionats d’Altafulla previsiblement es dirigiran cap a la variant de la carretera al seu pas per la vila a l’altura del Roquissar i la zona de l’ermita. Per això també ha demanat que la gent que hi vulgui anar que s’hi acosti caminant.

En paral·lel al dia gran del pas de la volta francesa, des de l’Ajuntament es preveu escalfar motors entre l’afició amb una pedalada popular que tindrà lloc el dia anterior i servirà per ambientar l’esdeveniment i convidar la gent a seguir-lo.
Jordi Molinera, coalcalde d'Altafulla
Jordi Molinera, coalcalde d'Altafulla
Social
Et recomanem
Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 4 al 13 de setembre
Informació i programació a: www.altafulla.cat/lapetita
Acte institucional de la Diada Nacional de Catalunya
11 de setembre a les 10h al C/ Clot de Torrell
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 16 d'octubre al 19 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla