Notícies
Foto: Arxiu
30 d'octubre del 2020
Altafulla tanca el poliesportiu i el gimnàs i anul·la les visites guiades al Castell
Des del consistori es demana responsabilitat a la ciutadania per complir amb el confinament
A partir d'aquest divendres i fins el pròxim 13 de novembre el poliesportiu municipal d'Altafulla i el gimnàs romandran tancats. Igualment s'han clausurat els espais a l'aire lliure habilitats per a la pràctica esportiva sense supervisió i els parcs de salut distribuïts al llarg del municipi. Aquest tancament provisional s'emmarca en les noves mesures establertes pel Govern per contenir la pandèmia i que han entrat en vigor aquest mateix divendres. El tancament d'aquests espais i la suspensió de les visites tindrà una vigència provisional de 15 dies i podria allargar-se en funció de com evolucioni la pandèmia i depenent de si, un cop passat aquest període, es prorroguen o no les restriccions que ha establert el Procicat.

La regidora de Turisme, Natalia Sanz, explica la suspensió de les visites i confia a poder tirar endavant la que hi ha programada per final de mes.

Per la seva banda, el coalcalde d'Altafulla, Jordi Molinera, ha demanat a la ciutadania que sigui responsable i compleixi amb el confinament del municipi i eviti al màxim les trobades socials.

El coalcalde també ha assegurat que des del consistori s'estan seguint les indicacions del Procicat amb aquestes noves mesures i per això ja s'han clausurat els espais esportius a l'aire lliure i tancat serveis com el pavelló i el gimnàs.

Pel que fa al control de les mesures vigents, Molinera ha apuntat que la Policia Local establirà dispositius similars als que es van fer per Setmana Santa, per vigilar els accessos a la vila. Aquests controls es realitzen de manera conjunta amb el cos de Mossos d'Esquadra i també en coordinació amb la Policia Local de Torredembarra, en el marc de l'acord de col·laboració de les policies d'Altafulla, Creixell i Torredembarra.

Cal tenir en compte que hi ha un seguit d'excepcions que permeten la circulació entre municipis durant el cap de setmana i que són les visites als cementiris de la comarca els dies 31 d'octubre i 1 de novembre; desplaçaments sanitaris, laborals, serveis essencials, de força major; activitats esportives individuals entre municipis limítrofs i circulació en trànsit amb destinació final fora del territori.

També cal recordar que durant tots els dies de la setmana s'ha establert confinament nocturn entre les 22h i les 6 h.

Igualment, la Policia Local d'Altafulla reforçarà la vigilància sobre l'ús de les mascaretes en les zones de passeig.
Natalia Sanz, regidora de Comerç i Turisme d'Altafulla
Jordi Molinera, coalcalde d'Altafulla
Social
Et recomanem
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Fira de primavera
18 de maig de 12h a 20h al parc del Comunidor
Organitza: Ateneu de Dones d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla