Notícies
Foto: Altafulla Ràdio
17 de maig del 2023
Alternativa Altafulla posa d’exemple el carrer de l’Hostal com a guia per futures zones de vianants a la vila
Es vol actuar en Martí d’Ardenya i el carrer de Dalt a més del carrer Pescadors, a Baix a Mar
Alternativa Altafulla ha posat en valor l’interès del seu grup per dotar la vila d’espais més tranquils per als vianants i posa com a exemple la conversió en zona de vianants del carrer de l’Hostal com a guia per desenvolupar futurs projectes a altres carrers en la mateixa línia. Un projecte que es va tirar endavant al 2012 amb el govern liderat pels comuns.

Per Castellarnau, la conversió del carrer de l’Hostal és un “model d’èxit” malgrat que al principi aquestes accions puguin provocar alguna reticència. Assegura, però, que els resultats avalen aquest tipus de mesures.

Aquest model es vol extrapolar a l’entorn del carrer de l’Hostal, com seria el de Martí d’Ardenya, Sant Martí i també el carrer de Dalt. A més es vol actuar a Baix a Mar, al carrer Pescadors.
Montse Castellarnau, alcaldable d'Alternativa Altafulla
Montse Castellarnau, alcaldable d'Alternativa Altafulla
Montse Castellarnau, alcaldable d'Alternativa Altafulla
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla