Notícies
14 de febrer del 2019
Anton Txèkhov reprèn les Trobades Gastro-Literàries Néstor Luján d’Altafulla
La nova proposta es trasllada al Restaurant El Mercadet, aquest dijous 14 de febrer a les 20h
Altafulla reprèn aquest dijous les Trobades Gastro-Literàries Néstor Luján. Un recorregut per diferents establiments del municipi que combina la cultura i la cuina en unes vetllades que, de moment, estan rebent una molt bona resposta per part del públic. La nova proposta passa avui pel Restaurant El Mercadet, a partir de les 8 del vespre.

Pere Inglés, periodista i impulsor d’aquestes trobades, ha avançat que la nova convocatòria girarà entorn del dramaturg i narrador rus Anton Txèkhov. A partir del seu relat ‘La corista’, donaran a conèixer als assistents com han influït les seves aportacions en l'evolució del conte modern i de la dramatúrgia en general. Tot plegat, maridat amb les degustacions del Mercadet.

El cicle es va posar en marxa el passat mes de desembre, i la previsió és que s’allargui fins el mes de maig. A banda de la d’aquest dijous, altres cites programades al calendari són la del 21 de març al Restaurant La Volta, la del 10 d’abril al DeBar Altafulla, i la del 16 de maig al Restaurant Les Bruixes.
Pere Inglés, impulsor de les trobades
Social
Et recomanem
Festa Major de Sant Martí 2025
De l'1 al 16 de novembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat/santmarti
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla