Notícies
Foto: Ajuntament de Tarragona
30 de juny del 2023
Apareix un cadàver a la platja del Miracle de Tarragona
Les restes del cos, tan sols la part superior i sense braços ni cames, es troben en un procés molt avançat de descomposició
Un cadàver ha aparegut a la platja del Miracle de Tarragona a primera hora de la tarda d’aquest dijous, aproximadament a les 14h. S’ha trobat mig cos d’una persona, tan sols la part superior i sense braços ni cames, en avançat procés de descomposició, com ha avançat el Diari de Tarragona.

El cadàver ha arribat a la platja arrossegat pel mar. Les restes es troben en un procés molt avançat de descomposició i en un estat molt delicat. Els investigadors creuen que hauria mort fa temps. A més, els primers indicis apunten que el tors podria pertànyer a una dona.

Ha estat un socorrista qui ha donat l’avís dels fets als serveis d’emergències, que s’han activat immediatament, desplaçant-se fins als llocs dels fets. Ha estat la Guàrdia Civil qui s’ha encarregat de l’aixecament del cadàver. La policia judicial del cos ja ha obert una investigació, i aquest divendres és previst que es dugui a terme l’autòpsia per intentar esbrinar més dades sobre l’origen de la dona i les causes de la mort.
Social
Et recomanem
Dia de la Poesia 2026
19 de març a les 17h a la biblioteca
Organitza: Biblioteca i Escola Municipal de Música d'Altafulla
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla