Notícies
Foto: Arxiu
23 d'octubre del 2020
Aquest cap de setmana canviem l’horari d’estiu pel d’hivern
La matinada de dissabte a diumenge caldrà endarrerir els rellotges una hora, a les 3h seran les 2h
La nit de dissabte a diumenge toca canviar d'hora i entrar en l'horari d'hivern. A les 3h de la matinada seran les 2h. Dormirem, per tant, una hora més.

Aquest de diumenge podria ser l’últim canvi d’hora que fem si s’adopten les mesures proposades per diferents experts en aquesta matèria. així, el Consell Assessor per a la Reforma Horària recomana mantenir l’horari d’hivern tot l’any, perquè és el que s’adapta millor a la llum solar i al ritme d’activitat majoritari dels catalans.

Paral·lelament, aquesta setmana s’ha aprovat el Pla Viure Millor, pioner a promoure polítiques del temps i de reforma horària. Aquest pla es vehicula a partir de tres objectius. Aquests són models de gestió del temps més eficients i que millorin la productivitat; horaris més racionals i flexibles que facilitin una conciliació corresponsable i hàbits saludables que millorin el benestar i la qualitat de vida.
Social
Et recomanem
43a Festa de l'Olla
21 de març a les 13:30h al Parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla