Notícies
Foto: Diputació de Tarragona
30 de maig del 2023
Aquest dijous finalitza la preinscripció per als CFGS de les escoles d’art i disseny de la Diputació de Tarragona
Els centres d’educació artística ofereixen el curs vinent 11 cicles formatius de grau superior en l’àmbit de les arts plàstiques i el disseny
Les escoles d’art i disseny de la Diputació a Reus i Tarragona ofereixen per al curs 2023-24 un total d’11 cicles formatius de grau superior en l’àmbit de les arts plàstiques i el disseny. Les persones interessades a cursar algun d’aquests cicles podrà fer la preinscripció fins al dijous 1 de juny.

A l’Escola d’Art i Disseny de la Diputació a Tarragona (a la carretera de Valls, s/n) es poden cursar 7 cicles formatius de grau superior: Gràfica Interactiva, Animació, Gràfica Publicitària, Il·lustració, Fotografia, Arts aplicades al mur i Joieria artística. L’oferta formativa de grau superior de l'Escola d’Art i Disseny de la Diputació a Reus (al carrer del Vent) se centra en els cicles formatius de Videojocs i entorns virtuals, Arquitectura Efímera, Infografia 3D i Projectes i Direcció d’obres de decoració.

Com es destaca des de la Diputació, els centres són un referent educatiu a la demarcació de Tarragona en aquestes disciplines, ja que ofereixen estudis reglats i de qualitat, amb l’objectiu de “capacitar l’alumnat per una feina de futur que faci del seu talent la seva professió”.
Social
Et recomanem
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Art al carrer: mercat d'art d'Altafulla
4 de maig de 10h a 14h al carrer Marquès de Tamarit
Organitza: Cercle Artístic d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla