Notícies
Foto: Maps
12 de juny del 2020
Aquest dilluns es produirà un tall en el carrer Francesc de Mar d’Altafulla per les obres que s’hi estan fent en un establiment hoteler
L’amplada de la calçada, entre els números 1 i 17, serà ocupada per una formigonera de grans dimensions
L’empresa Sorigué realitzarà aquest dilluns diferents treballs a l’obra de l’Hotel La Torreta que requeriran d’un tall de carrer. Així, es preveu que des de primera hora del matí, a dos quarts de vuit, i fins les quatre de la tarda, es talli al trànsit part del carrer Francesc de Mar.

L’empresa que realitza els treballs hi té previst instal·lar una bomba de formigonat que ocuparà tot l’ample de la calçada. Per necessitats constructives, doncs, caldrà tallar el pas de vehicles per la zona entre el número 1 i el número 17 del carrer.

Social
Et recomanem
26a Nit de Bruixes d'Altafulla
26 i 27 de juny a partir de les 18h a la Vila Closa
Programació sencera a: www.altafulla.cat
El Jardí Sonor
4 i 5 de juliol
Programació sencera a: www.eljardisonor.cat
Festival Altacústic
17 i 18 de juliol
Programació sencera a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla