Notícies
Foto: ACN
02 de març del 2021
Aquest dilluns ja han pogut reobrir els centres comercials i també les botigues més grans de 400 metres quadrats.
A Tarragona, el Parc Central i el Corte Inglés reprenen la seva activitat, mentre que a Reus també ha obert La Fira
Aquest dilluns han aixecat les persianes el Parc Central i el Corte Inglés de Tarragona i també la Fira de Reus. L'aforament hi està limitat al 30% i a més, els establiments de restauració que hi ha a l'interior han de seguir tancats.

El gerent de Parc Central, Miguel Ángel González, ha explicat que molts negocis han aconseguit aguantar per la bonificació dels lloguers i la moratòria dels concursos de creditors. Tem, però, que molts acabaran plegant.

Els centres comercials estaven tancats des del 7 de gener i aquesta és la cinquena vegada que reobren des de l'inici de la pandèmia. Per garantir la seguretat s'ha hagut de millorar la ventilació dels espais, l'accés als lavabos està regulat i s'han habilitat dos carrils de circulació als passadissos per vetllar per la distància de seguretat.
Migue Ángel González, gerent del centre comercial Parc Central
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla