Notícies
Foto: Ajuntament de Torredembarra
25 de febrer del 2026
Aquest dimecres s’ha celebrat la primera jornada informativa a Torredembarra sobre la Borsa de Mediació de Lloguer Social
La iniciativa permetrà disposar de més habitatges de lloguer al mercat i oferirà avantatges als propietaris que s’hi adhereixin
Aquest dimecres s’ha celebrat la primera de les tres jornades informatives a Torredembarra sobre la Borsa de Mediació de Lloguer Social. Tècnics del Consell Comarcal del Tarragonès han atès les consultes de deu a una a la seu de l’Ajuntament.

El Consell Comarcal gestiona aquesta Borsa de Lloguer Social i aquest dimecres n’ha informat tant a propietaris que hi vulguin inscriure un pis buit, com a les persones que estan buscant casa.

Recordem que l’Ajuntament de Torredembarra va aprovar una bonificació del 95% en el preu de l’IBI per als propietaris que decideixin sumar-se en aquest projecte de lloguer social. 

L’alcalde Vale Pino ho explicava amb aquestes paraules quan es van presentar les ordenances fiscals d’enguany.

A més de la sessió informativa d’aquest dimecres, se’n faran dues més: el 25 de març i el 22 d’abril.

Els habitatges que formen part de la Borsa de Mediació disposen de diferents avantatges, com ara una assegurança gratuïta per danys a l’immoble, una assegurança de cobrament del lloguer de fins a sis mensualitats, assessorament tècnic i jurídic i acompanyament durant tot el contracte.
Vale Pino, alcalde de Torredembarra
Social
Et recomanem
Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 4 al 13 de setembre
Informació i programació a: www.altafulla.cat/lapetita
Acte institucional de la Diada Nacional de Catalunya
11 de setembre a les 10h al C/ Clot de Torrell
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 16 d'octubre al 19 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla