Notícies
Foto: Arxiu- Altafulla Ràdio
25 d'abril del 2024
Aquesta mitjanit comença la campanya electoral per al 12M
Els grups polítics que concorren a les eleccions al Parlament de Catalunya han organitzat actes d’inici i ja tenen a punt la tradicional penjada de cartells
El diumenge 12 de maig serà dia d’eleccions al Parlament de Catalunya. I aquesta propera mitjanit, quan pràcticament falten dues setmanes per a la cita, comença un període intens pels grups polítics que hi concorren. Es tracta de la campanya electoral, quinze dies durant els quals s’obre la veda per inundar carrers i places de propaganda sobre el 12M.

Si bé la majoria de formacions ja porten un temps en el que popularment es coneix com a precampanya, ara ja podran demanar el vot a la ciutadania. Uns suports que els partits buscaran amb la fita de fer-se com més butaques de l’hemicicle millor. I és per aquest motiu que les agendes de tots ells ja són plenes abans no comenci el joc.

A tall d’exemple, l’acte d’inici de campanya de la CUP, amb la tarragonina Laia Estrada al capdavant, serà a les 18h a Barcelona; Comuns Sumar i Jéssica Albiach han triat Reus, a les 19h.

També a les 19h arrencaran la campanya del 12M Ciutadans, el PSC, Esquerra Republicana de Catalunya i Junts + Puigdemont per Catalunya; serà, respectivament, a Barcelona, Sabadell, Barcelona i Argelers, amb la participació, per part de cada grup, de Carlos Carrizosa, Salvador Illa, Pere Aragonès, Oriol Junqueras i les caps de llista republicanes per Girona, Tarragona i Lleida, i Carles Puigdemont, Jordi Turull, Anna Navarro i Josep Rull. Una hora més tard, a les 20h, el Partit Popular arrencarà la maquinària de campanya a Castelldefels, amb Alejandro Fernández i Cuca Gamarra. I qui pràcticament esperarà a la mitjanit serà Vox d’Ignacio Garriga, a les 23h a Barcelona.
Social
Et recomanem
Fira de Sant Jordi
23 d'abril de 10h a 20h a l'avinguda Marquès de Tamarit
A les 17h, espectacle familiar 'Dokum'
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla