Notícies
Foto: EFE
23 de març del 2018
Arriba l’horari d’estiu: Els rellotges s’avencen una hora la nit del dissabte al diumenge
A les 2 de la matinada seran les 3
Els rellotges s’hauran d’avançar una hora la nit del dissabte al diumenge, de manera que a les 2 de la matinada seran les 3. Es tracta del primer canvi horari d’aquest 2018 i respon a la voluntat d’adaptar els nostres hàbits a la temporada d’estiu. Una mesura, però, que en ocasions és criticada per la seva afectació en els bioritmes de les persones.

Aquest ajustament respon a una directiva europea que afecta tots els països que hi prenen part, i que té per objectiu aprofitar millor les hores de llum i consumir menys electricitat. Acostuma a aplicar-se el darrer diumenge de març, i l’últim del mes d’octubre, en aquest cas per adaptar-se a l’horari d’hivern.

La sincronització de les manilles de la nit d’aquest dissabte indica l’inici de la primavera, que s’allargarà fins el 21 de juny, quan donarà el tret de sortida l’estiu.
Social
Et recomanem
La vida de les elits vora Tarraco
11 de gener d'11h a 12.30h a la Vil·la dels Munts
Organitza: MNAT
Contacontes i manualitat
14 de gener a les 17h a la Biblioteca Municipal
Amb la Dina Acharoui i Adriana Molina, alumnes de 4t. d'ESO
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla