Notícies
Foto: ATECA
14 d'agost del 2017
Arriba la tradicional ballada de sardanes d’estiu a la plaça dels Vents d’Altafulla
La cita tindrà lloc aquest dimarts a les 20h, i comptarà amb la participació de la Cobla Principal de Tarragona
L’Associació Altafulla Sardanista organitza un nay més la tradicional ballada de sardanes del 15 d’agost. La cita se celebrarà a partir de les 8 del vespre a la plaça dels Vents, amb la participació de la Cobla Principal de Tarragona.

El president de l’agrupació, Toni Nadal n’ha destacat “la gran afluència i el caràcter tradicional” de la ballada. Ha fet una previsió de públic d’entre 200 i 300 persones i ha destacat la presència de molts turistes i molta gent de fora, sobretot de Saragossa, que estan encuriosits per la nostra dansa. També ha reconegut que espera que “la ballada de sardanes sigui una tradició que quedi consolidada per a tota la vida”.

Toni Nadal s’ha mostrat molt content amb la possibilitat de comptar amb la Cobla Principal de Tarragona. Ha explicat que és un grup que “ens cuida molt i que li té un afecte especial a Altafulla, així com nosaltres també a ells”. No descarta, però, que en futures ocasions hi pugui actuar alguna altra cobla.

Si l’edició d’enguany compta amb el mateix número d’assistents que els anys anteriors, l’èxit de la ballada de sardanes està assegurat.
Toni Nadal, president de l’Associació Altafulla Sardanista
Toni Nadal, president de l’Associació Altafulla Sardanista
Social
Et recomanem
Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 4 al 13 de setembre
Informació i programació a: www.altafulla.cat/lapetita
Acte institucional de la Diada Nacional de Catalunya
11 de setembre a les 10h al C/ Clot de Torrell
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 16 d'octubre al 19 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla