22 de juliol del 2015
ATECA s’uneix a l’aplicació turística per telèfons mòbils Gprovincia, per tal de potenciar la seva oferta turística i comercial
L’aplicació és pionera a la demarcació de Tarragona i inclou més de 1.000 punts d’interès, pels volts de 300 comerços i més d’un centenar d’ofertes exclusives
L’Associació Turística d’Empresaris i Comerciants d’Altafulla (ATECA) està d’enhorabona. S’ha unit al projecte de l’aplicació per mòbils Gprovincia, per tal de potenciar el seu producte comercial i el teixit empresarial i turístic que se’n deriva, a més d’incrementar el seu paper a les xarxes socials.
Gprovincia té com a objectiu promocionar la província de Tarragona, compartir la seva agenda d’activitats, aprofitar les plataformes de les xarxes socials i ampliar aquest servei amb articles a un blog complementari. D’aquesta manera donen un servei complert a nivell turístic de la província, i a més donen veu als comerços que no tinguin gaire pes en el món de les xarxes socials. Segons Enric Madruga, responsable de la iniciativa, “tot va connectat i és una sinèrgia”.
L’aplicació és pionera a la demarcació de Tarragona i inclou més de 1.000 punts d’interès, pels volts de 300 comerços i empreses, i més d’un centenar d’ofertes exclusives per als seus usuaris. Entre els establiments adherits a partir d’aquesta vinculació amb ATECA es poden trobar restaurants, papereries, hotels, càmpings o perruqueries, entre molts d’altres. L’APP està operativa, i el nombre d’associats supera la quarantena. ATECA ha inclòs els seus en aquest projecte, i durant un període d’un any, l’APP promourà el comerç derivat de l’associació altafullenca i l’actualitzarà a les xarxes.
L’aposta per renovar-se d’ATECA és ben clara, i la intenció és ampliar la seva àrea d’influència i dinamitzar el seu potencial turístic.