Notícies
Foto: Arxiu
18 de setembre del 2024
Augmenten fins a vuit els casos de dengue del brot detectat a Vila-seca
Dos d’aquests van requerir ingrés hospitalari, quatre han presentat símptomes lleus i dos més han estat asimptomàtics
Augmenten fins a vuit els casos de dengue del brot detectat a Vila-seca mentre l'Agència de Salut Pública de Catalunya continua fent vigilància activa de possibles persones afectades.

Segons dades d'aquest dilluns, dos dels casos van requerir ingrés hospitalari, quatre han presentat símptomes lleus i dos més han estat asimptomàtics. Dues de les persones afectades són turistes francesos, i altres cinc són treballadors de PortAventura, segons ha informat el diari El País.

Segons l'Agència de Salut Pública de Catalunya, tots els casos identificats tenen una possible exposició comuna en una zona concreta de Vila-seca.
Social
Et recomanem
Altafujazz: Nando Picó Quintet
7 de febrer a les 20h a La Violeta
Organitza: OilJazz
Carnaval d'Altafulla
Del dijous 12 al dimecres 18 de febrer
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla