Notícies
Foto: Bombers de Catalunya
17 de juny del 2024
Bombers i Agents Rurals alerten que la campanya forestal d'aquest estiu al Camp de Tarragona serà "molt complicada" tot i les darreres pluges
Emergències alerta que al sud de Catalunya les precipitacions no han estat tan abundants com a la resta del territori
Bombers i Agents Rurals alerten que la campanya forestal d’aquest estiu al Camp de Tarragona serà "molt complicada" tot i les darreres pluges. En el que portem d’any s'han produït 31 incendis, gairebé la meitat del total del 2023.

Els ruixats que s’han produït les últimes setmanes han permès mitigar el risc als boscos catalans, encara que des de Emergències han alertat que al sud de Catalunya les precipitacions no han estat tan abundants com a la resta del territori. Això vol dir, asseguren, que si tornen els episodis de calor o vent, la vegetació s’assecarà i el risc tornarà a ser “molt alt”.
El cap de la Regió d’Emergències, Albert Castellet, ha subratllat que les temperatures dels dos últims anys han propiciat una vegetació més propensa a la ignició.

Per altra banda, el cap regional de Tarragona del cos d’Agents Rurals, Cándido Rincón, ha detallat que la trentena d’incendis que ja s’han produït al territori s’han pogut contenir ràpidament.

Els efectius del Camp de Tarragona van començar la campanya forestal durant la darrera setmana d'abril, mentre que la resta del territori català s'afegirà a partir de Sant Joan. Pel que fa al personal, Interior ha reforçat la plantilla amb 471 persones al conjunt de Catalunya, de les quals 53 es destinaran a la Regió d'Emergències de Tarragona.
Albert Castellet, El cap de la Regió d’Emergències
Cándido Rincón, Cap regional de Tarragona del cos d’Agents Rurals
Social
Et recomanem
Fira de Sant Jordi
23 d'abril de 10h a 20h a l'avinguda Marquès de Tamarit
A les 17h, espectacle familiar 'Dokum'
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla