Notícies
Foto: Cal Jan
27 de gener del 2026
Cal Jan ha revalidat la Fava d’Or a la millor pastisseria de la demarcació de Tarragona
És el cinquè any consecutiu que el negoci torrenc, que lidera Rafael Aguilera, aconsegueix aquest premi
Amb aquesta alegria han rebut a Cal Jan la Fava d’Or a la millor pastisseria de la demarcació de Tarragona. El guardó s’ha concedit aquest cap de setmana a Sant Vicenç dels Horts en el marc de la 9a Mostra Internacional de Pastisseria.

El jurat està format per professors de pastisseria, periodistes gastronòmics i professionals del sector. S’ha fet el rànquing amb les 50 millors pastisseries del país. Totes elles reben la Fava de Cacau. Cal Jan ha tornat a entrar en aquesta llista d’establiments selectes d’arreu de Catalunya.

En aquest rànquing també hi figuren 7 establiments més del territori. Són Bahia de l’Ampolla, Larrosa de Flix, Peralta de Tortosa, la Padreny de Reus i Xocosave, que té botigues a Reus i Riudoms. La llista la completa Dolços Alemany, d’Amposta, fundada el 1912, que també ha rebut el premi a la pastisseria amb més valor històric

A més de la Fava de Cacau, Cal Jan ha rebut, per cinquena vegada, la Fava d’Or. Aquest premi la reconeix com a la millor pastisseria del Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre.

És un nou reconeixement que se suma als molts que ha rebut ja l’establiment torrenc, que just aquesta Nadal, ha tornat a rebre el premi al Millor Panettone de Xocolata de l’Estat.
Celebració dels responsables de Cal Jan
Social
Et recomanem
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Diada castellera d'inici de temporada
11 d'abril a les 18h a la plaça del Pou
Amb: Jove Tgn, Vella de Valls, X. del Serrallo i C. d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla