Notícies
Foto: Rubèn Domínguez
11 de maig del 2018
Campanya de donació de sang dels Castellers d’Altafulla aquest dissabte al matí
És el segon any que els liles se sumen a la campanya solidària del Banc de Sang i esperen superar la participació de l’any passat
A banda dels assajos i les diades, els Castellers d’Altafulla no obliden la seva vessant més social i tornen a participar enguany en la Campanya de donació de sang del Banc de Sang i Teixits. Aquest dissabte 12 de maig, de 9:30 fins a la 13:00 hores una unitat mòbil del Banc de Sang s'instal·larà al carrer de la Bassa, davant el Castell, perquè tothom pugui col·laborar-hi.

Els Castellers d'Altafulla demanen la col•laboració a la població d’Altafulla per fer pujar les reserves del Banc de sang i “omplir de sang lila”, com diuen, tot el país. És la segona vegada que els Castellers se sumen a la campanya de donació sang, i l’any passat va ser tot un èxit, però això enguany han repetit la iniciativa com ha explicat Pol Munté, cap de colla dels Castellers d’Altafulla.

Els de l’Era de l’Ixart volen recordar que donar sang és un acte senzill, segur, gens dolorós i assistit en tot moment per professionals del Banc de Sang. Una col·laboració que visualitza la seva vessant més social com a entitat, com ha afegit el cap de colla.

Després d’aquesta cita solidària amb el Banc de Sang i Teixits, els liles ja pensen en la Diada de Primavera que es farà el pròxim diumenge 20 de maig amb els Nois de la Torre i els Xiquets de Vila-seca. Queden tres assajos abans d’una de les cites importants del calendari casteller lila, i el cap de colla avança que la preparen amb força.

La colla es traslladarà el 20 de maig a la plaça Martí Royo en la tercera actuació de la temporada. El cap de colla ha recordat, però, que l’assaig d’aquest divendres i els de la setmana que ve són vitals per assolir els objectius que s’ha marcat la colla.
Pol Munté, cap de colla dels Castellers d'Altafulla
Pol Munté, cap de colla dels Castellers d'Altafulla
Pol Munté, cap de colla dels Castellers d'Altafulla
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla