Notícies
Foto: Arxiu
26 d'abril del 2021
Campanya de la Policia Local de Torredembarra sobre distraccions al volant i semàfors
Es du a terme durant tota la setmana
Des d’aquest dilluns i fins diumenge 2 de maig, la Policia Local de Torredembarra realitzarà una campanya, coordinada en l’àmbit territorial català pel Servei Català de Trànsit, sobre distraccions al volant i l’incompliment de les obligacions indicades per un semàfor.

En aquest cas, serà una campanya orientada a controlar les distraccions ocasionades per la utilització del mòbil, l’aparell de ràdio del vehicle, dispositius GPS i altres aparells que ocasionen la pèrdua d’atenció permanent a la conducció. També es farà un control de les possibles infraccions comeses en l’incompliment de les obligacions indicades per un semàfor.

Amb aquesta i altres mesures, es pretén aconseguir un canvi cultural en la conducció, circulació i mobilitat dels ciutadans i les ciutadanes que ajudi a evitar d’incompliment d’aquestes normes bàsiques de trànsit, i conseqüentment es redueixi la sinistralitat viària.
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla