Notícies
Foto: Ajuntament de Torredembarra
03 de maig del 2024
Canvis en els col·legis electorals de Torredembarra per als comicis al Parlament de Catalunya
12.688 torrencs i torrenques podran votar el 12 de maig
El diumenge 12 de maig se celebraran les eleccions al Parlament de Catalunya. A Torredembarra hi ha hagut canvis de col·legis electorals respecte de les darreres eleccions i, per tant, moltes de les persones que vulguin anar a votar, ho hauran de fer en llocs diferents dels habituals.

Concretament, de les 12.688 persones de Torredembarra amb dret a vot, a 4.628 se’ls ha modificat el col·legi respecte als comicis anteriors. Els canvis de les seus de votacions són els següents:

- L’Escola Antoni Roig deixa de ser centre de votació. Els votants de la secció 6 passaran a votar al casal Municipal.

- L’Espai Cultural Sala del Mar també deixa de ser centre de votació. Els electors de la secció 3 ara votaran a l’Escola l’Antina.

- La Casona s’estrena com a centre de votació per als electors de la Secció 2 (Els Munts) que fins ara votaven al Casal Municipal.

Per facilitar la informació, com cada vegada que hi ha convocatòria d’eleccions, l'Ajuntament ha habilitat un servei en línia: onvotar.torredembarra.cat amb informació sobre les eleccions i amb accés al web de l’Institut Nacional d’Estadística on es pot consultar en quin col·legi, mesa i secció podrà votar.
Social
Et recomanem
Fira de Sant Jordi
23 d'abril de 10h a 20h a l'avinguda Marquès de Tamarit
A les 17h, espectacle familiar 'Dokum'
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla