Notícies
Foto: Arxiu
10 d'abril del 2024
Carles López serà el nou director de la presó de Mas d’Enric del Catllar
Substitueix a Francesc Romero, rellevat després de l’assassinat d’una cuinera per part d’un reclús
El Departament de Justícia ha anunciat aquest dimarts que Carles López Gripa serà el nou director del Centre Penitenciari Mas d’Enric, en substitució de Francesc Romero, que va ser rellevat a petició pròpia, el 27 de març.

El relleu a la direcció del centre marca l’inici d’una nova etapa després de la crisi generada arran de l’assassinat d’una treballadora de la cuina del centre a mans d’un reclús. El canvi es farà efectiu aquest mateix dijous.

D’altra banda, Romero serà nomenat coordinador de seguretat de l’Àrea d’Informació i Seguretat de la Secretaria de Mesures Penals, Reinserció i Atenció a la Víctima, l’àrea que investiga i fa prevenció de possibles delictes dins de les presons catalanes.

El nou director de la presó té una experiència àmplia en l’àmbit de la gestió penitenciària i des del 2015 fins avui ha dirigit el Centre Obert de Tarragona (COTA). Es dona la circumstància que en aquell moment també va substituir Francesc Romero en aquesta responsabilitat.
Social
Et recomanem
Cinema: 'Cómo hacerse millonario antes de que muera la abuela'
23 de gener a les 20h al Casal Cultural la Violeta
Organitza: Cineclub Link. Aportació 5€ Socis 3€ Reduïda 2€
Visita guiada a la desembocadura del Gaià i Hort de la Sínia
25 de gener d'11h a 13. Sortida des del Club Marítim
Reserves: 655 486 115 joan@hortdelasinia.com Aportació 3€
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla