Notícies
Foto: ACN
17 de febrer del 2020
Carme Forcadell surt per primer cop de Mas d'Enric del Catllar en aplicació de l'article 100.2
L'expresidenta del Parlament pot sortir tres dies entre setmana per fer voluntariat i tenir cura d'un familiar
Carme Forcadell ha sortit per primer cop de la presó Mas d'Enric del Catllar aquest dilluns al matí en aplicació de l'article 100.2. Ho ha fet en un vehicle conduit pel seu marit. La Junta de Tractament del centre va acordar la setmana passada que l'expresidenta del Parlament pogués sortir tres dies entre setmana per fer voluntariat i tenir cura d'un familiar d'edat avançada.

Així ho havia demanat la pròpia Forcadell, classificada en segon grau. Podrà estar fora de la presó 9 hores al dia, inclòs el temps de desplaçament. Jordi Cuixart ja va començar a fer ús d'aquest article la setmana passada. Altres presos també el podran utilitzar després que les juntes de les seves presons ho hagin autoritzat, com Jordi Sànchez, Joaquim Forn i Dolors Bassa.

Forcadell ha sortit de Mas d'Enric abans de dos quarts de 9 del matí. Ha saludat discretament des del vehicle conduit pel seu marit que l'ha recollit. Persistim’, ha apuntat a través de les xarxes socials amb una fotografia d'ella sortint de la presó.
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla