Notícies
Foto: Twitter
05 de febrer del 2019
Comença l’enderroc de l’Hotel La Torreta d’Altafulla
L’històric establiment del Barri Marítim desapareix per donar pas a un nou hotel de 4 estrelles
L’entorn del passeig marítim de Botigues de Mar d’Altafulla canviarà de fesomia aquest estiu. L’històric Hotel La Torreta desapareix per donar pas a un nou hotel de 4 estrelles, propietat del grup constructor Nadal Almirall. Les tasques d’enderrocament de l’antic edifici han començat aquest dilluns, i segons ha apuntat a Altafulla Ràdio l’alcalde d’Altafulla, Fèlix Alonso, es preveu que s’allarguin fins el mes de juliol, coincidint amb l’inici de la temporada turística. Les obres es reprendran un cop passat l’estiu, quan s’iniciarà la construcció pròpiament dita.

Aquest nou establiment de 4 estrelles complementarà l’oferta hotelera de luxe que ja existeix al Barri Marítim. Ara fa quatre anys, el mateix grup Nadal Almirall va construir al bell mig de la Via Augusta un prestigiós hotel enfocat al turisme vacacional i familiar, que s’ha convertit també en l’escenari de multitud de jornades i convencions de caràcter estatal.

La desaparició de l’Hotel La Torreta no només canvia la imatge de Baix a Mar, sinó que posa fi a la trajectòria professional de qui ha regentat l’establiment durant tots aquests anys, l’ex-alcalde Josep Maria Pérez.
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla