Notícies
Foto: Arxiu
19 de novembre del 2025
Costes de l’Estat té a les seves mans el retorn de l’Alfa i Omega a l’skyline de Torredembarra
El consistori havia previst una partida de 180.000 euros per instal·lar enguany la rèplica de l’escultura al bloc
El govern de Torredembarra es manté a l’espera del vistiplau d’altres administracions per poder tirar endavant la licitació de l’Alfa i Omega. Ja fa mesos que el consistori disposa del pressupost per tirar endavant la recuperació de l’escultura, però està pendent dels permisos necessaris per poder fer el següent pas.

També estan clars els detalls tècnics. A més, han parlat ja amb la família de l’autor de l’Alfa i Omega, Rafael Bartolozzi, per traslladar com serà la recuperació de la famosa escultura.

L’alcalde Vale Pino ha parlat sobre la situació del projecte al ple del mes de novembre, celebrat aquest dilluns. Ho ha fet responent una pregunta del regidor d’Alternativa Torredembarra, Carles Fuxet. Pino ha assegurat que necessiten els permisos d’altres instàncies, com Costes de l’Estat, i que ja hi ha una petita part del projecte que han retirat, referent a un mur de contenció, per no allargar els terminis.

Al respecte, l’alcalde assegura que seguiran pressionant per intentar tenir una resposta el més aviat possible.

La construcció i col·locació d’una rèplica de l’escultura és una de les inversions més importants que es preveien al pressupost del 2025, amb 180 mil euros.
Social
Et recomanem
La vida de les elits vora Tarraco
11 de gener d'11h a 12.30h a la Vil·la dels Munts
Organitza: MNAT
Contacontes i manualitat
14 de gener a les 17h a la Biblioteca Municipal
Amb la Dina Acharoui i Adriana Molina, alumnes de 4t. d'ESO
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla