Notícies
04 de juliol del 2025
Creixell acull aquest cap de setmana un mercat de segona mà
La iniciativa l’organitza la biblioteca i tindrà lloc al pati de l’equipament municipal
Creixell acull aquest cap de setmana del 5 i 6 de juliol la primera de les tres jornades d’aquest estiu de El Mercadet de la Bibliocreixell, un mercat de segona mà que convida tothom a donar una segona vida als objectes que ja no utilitzen.

L’activitat tindrà lloc al Pati de la Biblioteca Municipal, al costat del camp de futbol, i estarà oberta tant dissabte com diumenge de 10h a 14h. L’objectiu és fomentar la reutilització, reduir residus i promoure el consum responsable. Tothom que vulgui participar com a venedor o simplement passar una bona estona remenant i descobrint tresors reutilitzables està convidat a sumar-s’hi. 

A més de les parades de segona mà, també s’hi realitzarà un contacontes i tallers infantils a les 12h, i un vermut estiuenc a les 13h. El mercadet de segona mà se celebrarà el primer cap de setmana del mes de juliol, agost i setembre. Per a més informació o per inscriure’s com a participant, es pot contactar amb la Bibliocreixell al telèfon 977 80 34 00.
Social
Et recomanem
La vida de les elits vora Tarraco
11 de gener d'11h a 12.30h a la Vil·la dels Munts
Organitza: MNAT
Contacontes i manualitat
14 de gener a les 17h a la Biblioteca Municipal
Amb la Dina Acharoui i Adriana Molina, alumnes de 4t. d'ESO
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla