Notícies
Foto: Ajuntament de Creixell
03 de juny del 2025
Creixell continua posant en valor la seva aposta per les ciutats inclusives i sostenibles en una nova jornada de treball a Europa
Dos joves de la vila van exposar les seves experiències en un panell de joves europeus al Better Future Festival de Romania
Creixell participa a la 4a edició del Better Future Festival a Bacău (Romania) La trobada europea ha reunit municipis i joves d’arreu del continent per debatre sobre les ciutats inclusives

Creixell ha estat present aquest cap de setmana a la ciutat de Bacău, a Romania, amb motiu de la 4a edició del Better Future Festival, un esdeveniment europeu centrat en el paper de les ciutats inclusives i el seu compromís amb la cohesió social i la igualtat d’oportunitats.

La delegació de Creixell ha estat encapçalada per l’alcaldessa Montse Muñoz i els regidors Jaume Serret i Chelo Picón, que hi han assistit com a convidats en representació del municipi. L’esdeveniment ha estat organitzat per ELFAC (European Large Families Confederation) amb el suport de diverses entitats locals i internacionals.

Un dels moments destacats de la trobada ha estat el panell europeu de joves, en què dos joves de Creixell han participat activament al costat d’una quarantena de nois i noies procedents de diferents països.

La participació de Creixell en aquest esdeveniment ha estat finançada íntegrament gràcies a una subvenció de la Unió Europea.
Social
Et recomanem
Altafujazz: Nando Picó Quintet
7 de febrer a les 20h a La Violeta
Organitza: OilJazz
Carnaval d'Altafulla
Del dijous 12 al dimecres 18 de febrer
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla