Notícies
Foto: Ajuntament de Creixell
12 de gener del 2023
Creixell impulsa un taller per incentivar la lectura entre les persones grans de la vila
Hi haurà una xerrada informativa aquest divendres a Cal Cabaler, en la qual també s'exposaran els llibres que els semblen més interessants
La regidoria de Benestar social de l'Ajuntament de Creixell impulsa el projecte 'Taller de lectura fàcil, acosta't a la lectura'. Es tracta d'una iniciativa creada per a persones grans, que els agradi la lectura i que vulguin passar una bona estona mentre estan en companyia.

Des de l'organització destaquen que la lectura "fomenta l'augment de l'autoconfiança per expressar opinions, i millora el respecte cap als altres". També comporta altres beneficis: "millora els diàlegs, afavoreix la curiositat, desperta la imaginació, i estimula la memòria, el llenguatge i la concentració".

El consistori ha organitzat una xerrada aquest divendres 13 de gener, a les 12h, a la Casa de Cultura de Cal Cabaler. La trobada permetrà explicar en què consisteix la idea amb més detall, i per determinar el dia i l'hora que a la ciutadania li va millor. També servirà per exposar quins llibres els semblen més interessants i els motiven a llegir com a punt de partida.
Social
Et recomanem
XXVIII Nit de Piano i Poemes
30 d'agost a les 21:30h a la plaça de l'Església
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni i Diada Nacional
Del 4 al 13 de setembre
Informació i programació a: www.altafulla.cat/lapetita
Aquatló Altafulla 2026
11 de setembre a les 9:30h al Club Marítim
Organitza: Atletes d'Altafulla i Club Marítim Altafulla
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla